Biuletyn Informacji Publicznej

Strona główna
BIP - Biuletyn Informacji Publicznej

Redakcja biuletynu
Agnieszka Demska-Furgał

Biuro Zarządu i Relacji Korporacyjnych
tel.: +48 32 757 21 98
e-mail: bip@pgg.pl

Polska Grupa Górnicza S.A.
ul. Powstańców 30
40-039 Katowice

podmiot udostępniający
Polska Grupa Górnicza S.A.
osoba, która odpowiada za treść informacji
Rafał Patyk
osoba, która wytworzyła/przygotowała informację
Agnieszka Demska-Furgał
data wytworzenia informacji
2024-02-26 10:24:21
osoba, która wprowadziła/udostępniła informację w BIP
Piotr Strycharski
data udostępnienia informacji
2024-03-16 09:24:06
data ostatniej modyfikacji informacji
2024-03-16 09:24:06




WITAMY NA STRONIE BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ
POLSKIEJ GRUPY GÓRNICZEJ SPÓŁKA AKCYJNA


Polska Grupa Górnicza S.A. jest największym producentem węgla kamiennego w Unii Europejskiej. Spółka dostarcza węgiel do krajowych odbiorców w sektorze energetyki i ciepłownictwa, a także odbiorców indywidualnych na potrzeby gospodarstw domowych. Jej potencjał produkcyjny jest kluczowym czynnikiem bezpieczeństwa energetycznego kraju.


Siedziba spółki: 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30
REGON: 360615984
NIP: 634 28 34 728
BDO: 000014704
Kapitał zakładowy (wpłacony): 3 916 718 300,00 zł
Rejestracja: Sąd Rejonowy Katowice - Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000709363
Kontakt:
Polska Grupa Górnicza S.A. - Centrala
e-mail: centrala@pgg.pl
tel: +48 32 757 22 11, fax: +48 32 255 54 53
strona internetowa: www.pgg.pl

Niniejsza strona to publikator teleinformatyczny, którego celem jest udostępnianie informacji publicznej w postaci ujednoliconego systemu stron w sieci teleinformatycznej zgodnie z art. 8 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Serwis realizując postanowienia wynikające z ww. ustawy oraz z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej umożliwia wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z informacjami o sprawach publicznych dotyczącymi Spółki.

W celu ułatwienia nawigacji po niniejszym serwisie zachęcamy do zapoznania się z Instrukcją obsługi BIP (Biuletynu Informacji Publicznej)

podmiot udostępniający
Polska Grupa Górnicza S.A.
osoba, która odpowiada za treść informacji
Rafał Patyk
osoba, która wytworzyła/przygotowała informację
Agnieszka Demska-Furgał
data wytworzenia informacji
2024-02-26 10:22:01
osoba, która wprowadziła/udostępniła informację w BIP
Piotr Strycharski
data udostępnienia informacji
2024-03-16 09:22:16
data ostatniej modyfikacji informacji
2024-03-16 09:22:16




Adres:
Polska Grupa Górnicza S.A.
40-039 Katowice
ul.Powstańców 30
Telefon
32 757 22 11
Fax
32 255 54 53
E-mail
centrala@pgg.pl
 
 
NIP
6342834728
REGON
360615984
KRS
0000709363

podmiot udostępniający
Polska Grupa Górnicza S.A.
osoba, która odpowiada za treść informacji
Rafał Patyk
osoba, która wytworzyła/przygotowała informację
Agnieszka Demska-Furgał
data wytworzenia informacji
2024-02-26 10:21:26
osoba, która wprowadziła/udostępniła informację w BIP
Piotr Strycharski
data udostępnienia informacji
2024-03-16 09:21:08
data ostatniej modyfikacji informacji
2024-03-21 09:18:09




Deklaracja dostępności serwisu BIP PGG S.A.

Polska Grupa Górnicza S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP PGG S.A. opublikowanej pod adresem https://bip.pgg.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 2016-04-30.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-16.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • pliki dostępne do pobrania w znanych formatach: pdf, docx, odt, nie są zgodne ze standardem dostępności,
  • brak treści alternatywnej dla plików niezgodnych ze standardem,
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Deklarację sporządzono dnia: 2024-02-17
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-02-17

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez PGG S.A.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.


Udogodnienia

  • dedykowany kontrast dla dostępności,
  • strona internetowa posiada mechanizmy sterowania za pomocą klawiatury,
  • obecność widocznego focus'a podczas sterowania klawiaturą,
  • strona internetowa skaluję się do szerokości okna wyświetlacza,
  • elementy statyczne strony internetowej posiadają natywnie odpowiedni kontrast,
  • alternatywna wersja kolorystyczna ze specjalnym kontrastem dla osób słabowidzących,
  • możliwość zmiany wielkości czcionki,

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agnieszka Demska-Furgał. Kontaktować można się poprzez adres  bip@pgg.pl, a także dzwoniąc na numer telefonu 32 757 21 98.


Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. PGG S.A. powinna zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe PGG S.A. niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, PGG S.A. może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.


W przypadku, gdy PGG S.A. odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Dostępność architektoniczna kompleksu obiektów administracyjnych zlokalizowanych w Katowicach  przy ul. Powstańców 28 (budynek A) i ul. Powstańców 30 (budynek główny, budynek B  wraz  garażem podziemnym).


  • Skład kompleksu:
    • budynek główny,
    • budynek A,
    • budynek B,
    • garaż podziemny.
  • Budynek główny:
    • dojście do budynku głównego: od ulicy Powstańców,
    • jedno wejście,
    • budynek B,
    • od strony parkingu służbowego wejście awaryjne z poziomu parkingu do poziomu przyziemia budynku,
    • bez dostosowania dla wjazdu osób niepełnosprawnych,
    • ilość schodów od poziomu parkingu do poziomu sieni: 7 schodów,
    • ilość schodów w sieni: 4 schody,
    • recepcja (portiernia) z lewej strony sieni wejściowej,
    • komunikacja językowa obsługi portierni tylko w języku polskim,
    • dla osób niepełnosprawnych jedynie swobodny przejazd po korytarzach wewnątrz,
    • brak wind oraz podjazdów umożliwiających osobom niepełnosprawnym wjazd do budynku oraz komunikację pomiędzy piętrami w budynku,
    • brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
    • parking przed budynkiem użytkowany na zwykłych warunkach (bez wyznaczenia miejsc dla niepełnosprawnych).
  • Budynek A:
    • dojście do budynku głównego: od ulicy Powstańców,
    • jedno wejście,
    • od strony parkingu służbowego wejście awaryjne z poziomu parkingu do poziomu parteru budynku poprzez metalową kładkę,
    • brak parkingu przed budynkiem (parking wspólny z budynkiem głównym),
    • obiekt bez dostosowania dla wjazdu osób niepełnosprawnych,
    • ilość schodów od poziomu parkingu: 6 sztuk,
    • ilość schodów w sieni: 4 schody,
    • recepcja (portiernia) – wspólna z budynkiem głównym,
    • komunikacja językowa obsługi portierni tylko w języku polskim,
    • dla osób niepełnosprawnych jedynie możliwy swobodny przejazd po korytarzach (z ograniczeniem szerokości wózka),
    • budynek wyposażony w windę od poziomu parteru na ostanią kondygnację umożliwiającą osobom niepełnosprawnym komunikację pomiędzy piętrami budynku,
    • brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
  • Budynek B wraz z garażem:
    • skomunikowanie przez dojście do budynku głównego oraz wejście główne do budynku: od ulicy Powstańców przez budynek główny (wejście przez sień budynku głównego),
    • dodatkowe wejście do budynku od strony parkingu służbowego do sieni wewnętrznej,
    • ilość schodów w sieni: 3 schody,
    • wjazd od strony parkingu służbowego do garażu podziemnego,
    • parking dla samochodów służbowych na zapleczu budynków (bez wyznaczonego miejsca dla osób niepełnosprawnych),
    • recepcja (portiernia) – wspólna z budynkiem głównym,
    • komunikacja językowa obsługi portierni tylko w języku polskim,
    • dla osób niepełnosprawnych jedynie swobodny przejazd po korytarzach (utrudniony dojazd pojazdów osób niepełnosprawnych do windy),
    • budynek wyposażony w windę od poziomu przyziemia na ostatnią kondygnację umożliwiający osobom niepełnosprawnym komunikację pomiędzy piętrami budynku,
    • brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
    • parking wspólny dla budynku głównego użytkowany na zwykłych warunkach.
  • Obiekty siedziby Polskiej Grupy Górniczej S.A. objęte są obowiązkową ochroną. Organizacja ochrony, w tym organizacja ochrony obiektów, osób i mienia jest realizowana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy oraz innymi przepisami, a szczególnie z obowiązującym Planem Ochrony uzgodnionym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Katowicach.
  • Jednym z podstawowych elementów systemu bezpieczeństwa fizycznego jest rejestrowanie osób wchodzących i przebywających na terenie siedziby Spółki. Wejście osób na teren obiektów chronionych odbywa się na podstawie przepustek, po wcześniejszej weryfikacji tożsamożci oraz możliwe jest w oparciu o zgłoszenie dokonane przez komórkę organizacyjną. Zgłoszenia dokonuje pracownik przyjmujący interesariusza. Zgłaszający powinien ponadto znać: imię i nazwisko, cel pobytu oraz wskazać osobę nadzorującą pobyt na terenie obiektu.
  • Osoby wchodzące oraz przebywające na terenie obiektów siedziby Spółki zobowiązane są do przestrzegania zasad w szczególności poprzez stosowanie się do poleceń pracowników Spółki nadzorujących ich pobyt na terenie obiektu oraz poleceń pracowników Ochrony oraz Pionu Bezpieczeństwa.
  • Pracownikom Ochrony w czasie wykonywania przez nich zadań związanych z ochroną obiektów Spółki przysługują uprawnienia określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, w tym ustalania uprawnień do przebywania na terenie obiektów chronionych oraz legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości.
  • Na terenie wszystkich obiektów obowiązuje zakaz przebywania osób postronnych. Ze względów bezpieczeństwa ruch na terenie Spółki ograniczony jest do niezbędnego minimum. Zaleca się aby interesariusze Polskiej Grupy Górniczej S.A. załatwiali wszekie sprawy w pierwszej kolejności drogą elektrniczną lub telefoniczną. W szczególnych przypadkach gdzie załatwienie sprawy wymaga osobistego kontaktu wizyta w siedzibie Spółki jest możliwa po uprzednim umówieniu telefonicznym z pracownikiem merytorycznym.
  • W sytuacji kiedy interesariuszem będzie osoba niepełnosprawna pracownik merytoryczny, w miarę dostępnych możliwości, zapewni minimalizację barier (np. poprzez zapewnienie kontaktu z tą osobą na parterze w pobliżu wejścia głównego, bez konieczności poruszania się pomiędzy kondygnacjami).
  • Do budynku głównego (przeznaczonego jako wejście dla interesariuszy) prowadzi brukowane wejście od ulicy Powstańców. Do wejścia prowadzą schody zewnętrzne w liczbie 7, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Budynek główny nie jest budynkiem parterowym, składa się z kilku kondygnacji, do których prowadzą schody.
  • Przed budynkiem głównym znajduje się parking (wspólny z budynkiem głównym) nie posiadający wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Ochrona budynku jest jednak w stanie po wcześniejszej informacji zarezerwować 1 miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej, która będzie chciała załatwić sprawę w siedzibie Spółki.
  • W pobliżu budynku głównego znajduje się przejście dla pieszych.
  • Nawierzchnie ciągów pieszych przed wejściem głównym oraz pochylnia są utwardzone kostką.
  • Po wejściu do budynku głównego znajduje się przedsionek, w którym są 4 schody, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
  • Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie, klient może skorzystać z dzwonka w celu przywołania pracownika.
  • Recepcja (portiernia) zlokalizowana jest po lewej stronie przedsionku. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami. Osoba na wózku może jednak przejechać dalej przez drzwi znajdujące się tuż obok bramek. Komunikacja językowa obsługi portierni odbywa się tylko w języku polskim.
  • W budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
  • Główne korytarze wewnątrz budynku zapewniają swobodny przejazd osobom niepełnosprawnym na wózkach (z ograniczeniem szerokości wózka).
  • Na parterze znajduje się sala konferencyjna mogąca służyć spotkaniom z osobami niepełnosprawnymi celem uniknięcia barier przy poruszaniu dla osób niepełnosprawnych.
  • W budynku głównym funkcjonuje winda od poziomu 1 na ostatnią kondygnację umożlwiająca osobom niepełnosprawnym komunikację pomiędzy piętrami budynku (z ograniczeniem szerokości wózka). Brak podjazdu umożliwiającego dostanie się niepełnosprawnych na poziom 1. Windy wyposażone są w dzwonek (kontakt bezpośrednio z ochroną).
  • Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Pracownik ochrony zapewnia opiekę oraz możliwość korzystania z urządzeń technicznych (winda, toalety) znajdujących się w budynku celem bezpiecznego poruszania się osoby niepełnosprawnej na obiekcie, a także służy pomocą w orientacji po obiekcie.
  • W budynkach siedziby nie ma podnośników, platform, pętli indukcyjnych, oznaczeń w alfabecie Braille'a, oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych.
  • Wokół budynku brak bezpłatnych, ogólnodostępnych miejsc parkingowych.

podmiot udostępniający
Polska Grupa Górnicza S.A.
osoba, która odpowiada za treść informacji
Rafał Patyk
osoba, która wytworzyła/przygotowała informację
Agnieszka Demska-Furgał
data wytworzenia informacji
2024-02-26 10:20:14
osoba, która wprowadziła/udostępniła informację w BIP
Łukasz Rduch
data udostępnienia informacji
2024-03-16 09:20:27
data ostatniej modyfikacji informacji
2024-03-16 09:20:27




INSTRUKCJA OBSŁUGI SERWISU BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ
POLSKIEJ GRUPY GÓRNICZEJ S.A.


CO TO JEST BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ (BIP)?
Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, w postaci ujednoliconego systemu stron w sieci informatycznej. BIP został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej.

Serwis internetowy BIP Polskiej Grupy Górniczej S.A. (dalej BIP PGG) zaprojektowany jest zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej, w sposób gwarantujący funkcjonalność i przejrzystość.

BIP PGG dostępny jest całodobowo.

DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNYCH
Dostęp do informacji publicznych zawartych w BIP PGG jest możliwy poprzez:

 

KONTAKT - w sprawach związanych z BIP PGG
Agnieszka Demska-Furgał: bip@pgg.pl, +48 32 757 21 98

 

REDAGOWANIE TREŚCI INFORMACJI PUBLICZNEJ
Treści informacji publicznej są redagowane za pomocą:

  • tekstu, zdjęć i grafik,
  • załączników w postaci plików do pobrania, w formacie m.in. doc., pdf.

 

ZAŁĄCZNIKI W BIP PGG
Część informacji publicznych udostępnionych w BIP PGG posiada format załącznika, najczęściej w postaci pliku doc., pdf. Załączniki publikowane są pod częścią tekstową. W celu otwarcia załącznika należy nacisnąć przycisk „ZOBACZ PLIK”, który znajduje się po prawej stronie od nazwy pliku.

 

STRONA GŁÓWNA
Ta strona wyświetlana jest jako pierwsza przy wejściu na BIP PGG. Znajdują się na niej podstawowe dane
o Spółce. Do informacji zamieszczonych w serwisie dotrzeć można za pomocą MENU PRZEDMIOTOWEGO, MODUŁU WYSZUKIWARKI oraz MENU REDAKCYJNEGO.

Po prawej stronie na banerze z grafiką znajduje się logo BIP z adresem ogólnopolskiej strony głównej biuletynu. Logo to jest jednocześnie odnośnikiem do tej strony.

Nad banerem ze zdjęciem znajduje się MENU POMOCNICZE dla użytkowników, natomiast MENU REDAKCYJNE znajduje się na dole strony, na ciemnym tle, na odrębnym pasku.

 

MENU PRZEDMIOTOWE
W celu wyświetlenia odpowiednich informacji znajdujących się w BIP PGG należy skorzystać
z MENU GŁÓWNEGO znajdującego się po lewej stronie ekranu, poniżej baneru z grafiką. Wyświetlane jest ono na każdej stronie serwisu, w postaci kolumny z przyciskami. Jest to MENU PRZEDMIOTOWE podzielone na kilka działów tematycznych, związanych z udostępnianymi informacjami, gdzie prezentowane są wszelkie dane oraz informacje publiczne zgodnie z odpowiednimi ustawami i rozporządzeniami dotyczącymi informacji publicznej. Aby przejść do wskazywanej strony/ podstrony należy przycisnąć lewy przycisk myszy na wybranej pozycji.
Główne działy tematyczne zawierają PODSTRONY.
Poszczególne PODSTRONY opatrzone są nagłówkami. Odnośnikiem kierującym do wybieranej kategorii danego działu jest nazwa tej kategorii. Po wskazaniu kursorem myszy takiego odnośnika, aby przejść do wskazanej kategorii, należy przycisnąć lewy (komputery PC) przycisk myszy. Pozycje menu prowadzą bezpośrednio do treści PODSTRONY biuletynu lub też do kolejnego podmenu zawierającego szereg podstron/artykułów z informacjami (każda z powyższych pozycji rozwija się na szczegółowe pozycje dotyczące poszczególnych zagadnień). Kliknięcie w logotyp PGG S.A. znajdujący się powyżej baneru z grafiką powoduje każdorazowo powrót do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej PGG S.A.
  
MENU PRZEDMIOTOWE tworzą następujące działy tematyczne:

  • INFORMACJA O PODMIOCIE
  • SPÓŁKI ZALEŻNE
  • SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
  • DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • PRZETARGI, ZAMÓWIENIA, PLATFORMY ZAKUPOWE, OGŁOSZENIA
  • REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
  • DOKUMENTY

PODSTRONY
W skład PODSTRONY wchodzą następujące elementy:

  • tytuł PODSTRONY/ DOKUMENTU, będący równocześnie nagłówkiem (tytułem) PODSTRONY
  • link powrotu
  • menu nawigacyjne w postaci ścieżki określajace mejsce użytkownika w serwisie
  • treść dokumentu w postaci np. tekstu, zdjęć, grafiki, załączników
  • załączniki w postaci plików do pobrania (jeżeli zostały dodane do dokumentu)
  • metrykę dokumentu (metadane) - zawiera szczegółowe informacje dotyczące dokumentu

    Przy każdej opublikowanej informacji powinna znajdować się metryka.
    Metryka dokumentu (wzór):
    podmiot udostępniający Polska Grupa Górnicza S.A.
    osoba, która odpowiada za treść informacji Jan Kowalski
    osoba, która wytworzyła/przygotowała informację Jan Kowalski
    data wytworzenia informacji 2023-11-20 06:37:34
    osoba, która wprowadziła/udostępniła informację w BIP Jan Kowalski
    data udostępnienia informacji 2024-01-20 10:15:12
    data ostatniej modyfikacji informacji 2024-01-20 10:15:12

wraz z zabezpieczeniem możliwości identyfikacji czasu rzeczywistego udostępnienia informacji.
Metryka rozwijana - widoczna dopiero w chwili kliknięcia strzałki.

  • funkcja wydruku - odnośnik "Drukuj" powoduje otwarcie okna drukowania przeglądarki z aktualną PODSTRONĄ w wersji przystosowanej do wydrukowanialub wygenerowania pliku w formacie PDF z aktualną PODSTRONĄ

Aby wyświetlić treść informacji publicznej na PODSTRONIE, należy kliknąć na wybranej pozycji menu lub w przypadku wystąpienia wielu PODSTRON, wybrać jedną z wyświetlonej listy.

PODSTRONY tworzą następujące działy tematyczne:

  • INFORMACJA O PODMIOCIE
    • STATUS PRAWNY
    • STATUT
    • STATUS DUŻEGO PRZEDSIĘBIORCY
    • ORGANIZACJA
    • PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
    • ORGANY SPÓŁKI
      • ZARZĄD
      • RADA NADZORCZA
      • WALNE ZGROMADZENIE
    • STRUKTURA WŁASNOŚCIOWA
    • MAJĄTEK
  • SPÓŁKI ZALEŻNE
  • SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
  • DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
    • INFORMACJA PUBLICZNA NIEUDOSTĘPNIONA W BIP
    • WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
    • PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
    • WYŁĄCZENIA JAWNOŚCI INFORMACJI
  • PRZETARGI, ZAMÓWIENIA, PLATFORMY ZAKUPOWE, OGŁOSZENIA
  • REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
  • DOKUMENTY

INFORMACJE, KTÓRE NIE ZOSTAŁY ZAMIESZCZONE W BIP PGG – szczegóły na temat informacji, które nie zostały zamieszczone w BIP znaleźć można na podstronie Dostęp do informacji publicznej - Informacja publiczna nieudostępniona w BIP.

 

MENU POMOCNICZE (znajdujące się nad banerem ze zdjęciem i nad menu przedmiotowym):

  • WYSZUKIWANIE INFORMACJI

Biuletyn Informacji Publicznej zawiera wyszukiwarkę podstawową dostępną w prawym górnym rogu ekranu. Wprowadzenie frazy do pola i wciśnięcie przycisku ”LUPY” spowoduje, że pojawią się wyniki wyszukiwania danej frazy ze wskazaniem kategorii oraz odnośnika, umożliwiającego bezpośrednie przejście do wybranego tekstu.

  • CZCIONKA - Serwis umożliwia zmianę rozmiaru czcionki za pomocą kliknięcia w ikonę A+ A-
  • KONTRAST - Serwis umożliwiazmianę kontrastu za pomocą kliknięcia w okrągłą biało-szarą ikonę w górnym obszarze serwisu.

 

UWAGA
W związku ze zmianami przez PGG S.A. serwisu BIP PGG uprzejmie informujemy, że bieżące informacje oraz niektóre archiwalne zostały przeniesione z poprzedniego systemu do archiwum znajdującego się pod adresem: https://archiwumbip.pgg.pl/. W związku z tym informujemy, iż nie wszystkie daty wytworzenia i udostępnienia informacji zawarte
w metryce dotyczące poszczególnych informacji i załączników odzwierciedlają rzeczywiste daty wytworzenia i udostępnienia poszczególnych informacji w BIP PGG. Niektóre dane oznaczają daty wprowadzenia tych informacji do nowego systemu.

MENU REDAKCYJNE (znajdujące się na dole każdej strony – na ciemnym tle, na odrębnym pasku)
MENU REDAKCYJNE składa się z następujących pozycji:

    • instrukcja obsługi BIP
    • rejestr zmian
    • statystyki
    • redakcja BIP PGG
    • kontakt
    • BIP (GOV.PL)
    • BIP PGG
    • deklaracja dostępności

Kliknięcie na wybraną pozycję spowoduje przeniesienie nas do szczegółowych infomacji w wybranym temacie.

    • Instrukcja obsługi BIP PGG (opisuje sposób korzystania ze strony)
    • Rejestr zmian (rejestr zmian na stronie BIP PGG: dodanie, modyfikacja, usunięcie dokumentu). Rejestr stanowi archiwum pozwalające na zapoznanie się z wszelkimi zmianami jakie były dokonywane na publikowanym dokumencie lub załączniku dołączonym do tego dokumentu.
    • Statystyki – liczba odwiedzin (wskazuje liczbę osób, które odwiedziły stronę BIP PGG)
    • Redakcja BIP PGG (zawiera informacje o osobach redagujących stronę BIP PGG)
    • Kontakt (dane teleadresowe Spółki)
    • BIP (GOV.PL) - odsyłacz do serwisu bip.gov.pl. Logotyp prowadzący do głównej strony Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gov.pl).
    • Deklaracja dostępności (opis dostępności podmiotu publicznego dla osób z niepełnosprawnościami)

 

PANEL INFORMACYJNY O PODMIOCIE (znajdujący się obok menu redakcyjnego po lewej stronie, na ciemnym tle)
Panel informacyjny składa się z danych identyfikacyjnych spółki – adresu, numeru telefonu, faxu, emaila, mapy. 


podmiot udostępniający
Polska Grupa Górnicza S.A.
osoba, która odpowiada za treść informacji
Rafał Patyk
osoba, która wytworzyła/przygotowała informację
Agnieszka Demska-Furgał
data wytworzenia informacji
2024-02-26 10:19:19
osoba, która wprowadziła/udostępniła informację w BIP
Łukasz Rduch
data udostępnienia informacji
2024-03-16 09:19:15
data ostatniej modyfikacji informacji
2024-03-16 09:19:15